tisdag 21 december 2010

Första innlägget !!

Hello, cuite ;D
Jag fatt ingenting.
Jag vet att jag själv är en tjej men nu passar det in att säga "hur tänker tjejer?"
Tjejerna i klassen hade bestämmt att vi skulle vara hos Elin på nyår. Men nu ska tydligen några vara hemma hos Louise bara för att de ska dricka sprit och röka.
Så himmla onödigt vem vill dricka sig stupfull och sen inte komma ihåg någonting dagen efeter och förstöra sina lunger när man bara är fjorton år?
Vet ni villken deras ursäkt skulle varit för deras föräldrar, men det var ju nyår, men jag menar villken förälder skulle gå på det när man hade sagt till sitt barn att dem absolut inte fick dricka.
Men ialla fall så skickar de runt massa olika sms som man inte fattar ett piss av.
Aja, jag får väll veta något sen. (hoppas jag).
Haha men tänk vad mobbat det hade varit om jag kom till Elin fast det inte var något bara för att jag inte fatta några sms (hahaha).
Men om jag har fattat det rätt så skulle jag, Hilda, Alexandra och Elin vara hos Elin i villket fall som helst.

Måste dra nu BuyBuy
f.fa
P.S. Jag vet att jag kan vara lite trög ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar